Annastaal » Zakelijk: Pagina 2
Lekker leven!
Artikelen 11 - 20 van 83 in de rubriek Zakelijk

Zakelijk

Communicatie binnen de onderneming

Communicatie binnen de onderneming

We richten onze pijlen vaak op communicatie naar de klant, wat is de doelgroep en hoe bereik ik deze? Dat is natuurlijk ook belangrijk, want zonder klanten geen onderneming. Toch wordt de interne comm… Onderneming, Human Resource Management, 03-04-2012
De agenda is aan verandering onderhevig

De agenda is aan verandering onderhevig

Liepen we een aantal jaren geleden allemaal nog met een papierenagenda op zak, waar met enige regelmaat in gekrast moest worden omdat er weer wat verschoven was, inmiddels is het high tech agendabehee… Diversen, Hulpmiddelen Manager, 25-09-2008
De kernwaarden van een bedrijf

De kernwaarden van een bedrijf

De kernwaarden van een onderneming worden naar buiten toe steeds meer benadrukt. Was het vroeger nog zo dat er niet concreet gesproken werd over kernwaarden, inmiddels drukken we onze onderneming maar… Diversen, Hulpmiddelen Manager, 19-11-2008
De mens tijdens het reorganisatietraject

De mens tijdens het reorganisatietraject

Men noemt het vaak anders, want het is inmiddels een beladen woord. Echter, of je het nu herstructureren of migreren noemt … het komt op hetzelfde neer. Dat de ontwikkeling van het bedrijfsleven daara… Management, Human Resource Management, 14-08-2012
De onderneming: (groene) kernwaarden

De onderneming: (groene) kernwaarden

De kernwaarden van je onderneming uiten is steeds belangrijker. Je identiteit als ondernemer trekt eerder de juiste mensen aan en je geeft afnemers een beeld waar je voor staat. Onderscheidend vermoge… Onderneming, Eigen onderneming starten, 28-01-2012
De startende ondernemer en zijn/haar financiën

De startende ondernemer en zijn/haar financiën

Veel ondernemers beginnen enig moment vanuit een bepaalde passie of een gat in de markt zien of …. noem maar op. Talloze momenten kunnen mensen brengen tot het nemen van deze beslissing. Maar als bij… Onderneming, 13-10-2011
E-mail in de dagelijkse praktijk

E-mail in de dagelijkse praktijk

Email is overall uiteraard een super uitvinding, maar dit neemt niet weg dat er met email veel fout kan gaan. Fout als het gaat om inhoud, relatie of verwachtingspatroon. Dit kan in de werksfeer maar… Zakelijk, 02-10-2008
Een eigen bedrijf en dan netwerken!

Een eigen bedrijf en dan netwerken!

Steeds meer mensen beginnen een eigen bedrijf. Mogelijk gedwongen door de markt of een stap naar iets wat vanuit jezelf komt. Je eigen ideeën over iets vormgeven en “eigen” baas zijn. Dit kan je door… Onderneming, Eigen onderneming starten, 02-09-2009
Een goede speech houden

Een goede speech houden

Goed kunnen communiceren, wil nog niet zeggen dat je ook een goede speech kunt houden. Speechen is een heel andere discipline en behalve dat er natuurlijk altijd natuurtalenten zijn die zonder enige v… Diversen, Hulpmiddelen Manager, 02-01-2013
Een nieuwe onderneming starten

Een nieuwe onderneming starten

Het is voor veel mensen best spannend om een nieuwe onderneming op te starten. Behalve aan klanten komen, moet je administratief alles regelen bij de Kamer van Koophandel, de belastingdienst, je moet… Onderneming, Eigen onderneming starten, 03-04-2012
Schrijf mee!